Over De Verbinderij

De Verbinderij biedt ondernemers een werkplek waar zij hun talenten verder kunnen ontwikkelen. Ondernemers vinden elkaar hier om kennis, contacten en ideeën uit te wisselen en samen te werken. De Verbinderij werkt samen met onderwijsinstellingen in Noord-Brabant en Limburg, alsmede met de lokale overheid en sociale werkvoorzieningen. Hierdoor is de stichting in staat om de groeipotentie van ondernemers te ondersteunen en stimuleren.

Voor de klant een professioneel bedrijfspand
Ondernemers hoeven niet langer (potentiële) klanten thuis of in het openbaar te ontvangen; ze kunnen afspraken maken op hun eigen kantoor. Een professionele omgeving straalt betrouwbaarheid en vakkundigheid uit.

Voor de ondernemer meer dan alleen een eigen ruimte
De Verbinderij beschikt over de gehele tweede, en daarmee hoogste, etage van het pand aan de Molenveldstraat. Deze tweede etage is voorzien van aankomsthal, dakterras, gezamenlijke ruimtes, sanitaire voorzieningen, keukenfaciliteiten en eventuele opslagruimtes. Als hurende ondernemer kunt u van al deze voorzieningen gebruikmaken. U heeft dus niet alleen een kantoor, maar een complete werkplek met collega-ondernemers, een gezamenlijke lunchplek en andere ontmoetingsplekken.