Zakelijk postadres in Weert

Ben jij als ondernemer op zoek naar een zakelijk postadres of vestigingsadres voor de Kamer van Koophandel? Dan kun je bij De Verbinderij een postadres huren!

Een postadres is te gebruiken voor:

• Nederlandse ondernemers zoals freelancers, zzp’ers en andere thuiswerkers die hun privé-adres niet zakelijk willen gebruiken, of hun bedrijf een professionele uitstraling willen geven met een zakelijk adres.
  • Nederlandse bedrijven die een nevenvestiging willen openen op een ander adres.
  • Buitenlandse bedrijven die een Nederlands adres willen gebruiken voor de inschrijving bij de Kamer van Koophandel.
  • Buitenlandse bedrijven die op de Nederlandse markt werken.

Voordelen en prijzen

De Verbinderij heeft een professionele uitstraling als bedrijfs-verzamelpand. Wij ontvangen alle post van de postadressen en jij haalt ze bij ons op of we sturen alles door naar jouw eigen adres. Zoek je ook een locatie voor een afspraak met een klant, of een flexwerkplek voor een dag of een paar uur? Dan kun je tegen gereduceerd tarief gebruik maken van onze flexwerkplekken zoals de vergaderruimte en conferentiezaal. Bekijk de ruimtes hier.

De kosten voor een zakelijk postadres zijn € 29,50 (ex btw) per maand.

Interesse? Wil je meteen een postadres aanvragen bij De Verbinderij? Vul dan het aanvraagformulier hiernaast in, en dan nemen we contact met je op. Wil je eerst meer informatie over onze postadressen: neem gerust contact met ons op via: info@stichtingdeverbinderij.nl.

Aanvraagformulier

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.